Ahoj rybářská parto.



Nedělní odpoledne
U městského rybníka v Úvalech je pusto prázdno. Nad rybníkem se valí mlha a pára z rybníku. Voda je teplejší než okolní vzduch.
Hledáme vhodné místo na posazení a rozdělání naší výbavy. Místo jsme našly mezi stromy na vzdálenějším břehu rybníka.
Á koukáme vedle našeho místa asi 15m je zamaskovaný rybář a chytá na přívlač. Asi si myslí, že chytne nějakou tu štiku. Tak ať se daří.
Rozbalujeme výbavu.  Jirka feedera jen s olůvkem, na tomhle rybníku nesmíte přikrmovat. Já zkouším splávek na anglický způsob. Je zle musím vše převázat a znova vyvážit. Mezi tím Jirka nahodil a už chytá. Je s námi i malý Kuba. Můj syn.
A je to tu Jirka má záběr a už se špička prutu ohýbá a brzda vrčí jako splašená. Pomalu zdolává rybu, Kuba kouká a přiučuje se, jak se to dělá. Já jelikož mám docela dost času a vesměs nemám ani nahozeno připravuju podběrák. Malý Kuba dostává prut do ruky a na posledních pár metrů si zkouší přitahovat rybu ke břehu. A už se vynořila hlava ryby. Je to Kapr. A docela
veliký. Beru podběrák a vyndáváme kapra ven.
Pěkný kousek 47cm. A na vánoce je vystaráno.
Já začínám pomalu chytat a na splávek ani ťuk. Tak beru feedera a zkouším a taky nic.
Jirkovy mezi tím zacvičila špička a další ryba. Tentokráte karas a docela veliký přes 35 ale šel zpátky k vodě.   
Začalo se ochlazovat ještě víc. A Kubovy začala být zima. Poslední nahození. Balení a šlo se domů. Ještě že to máme k vodě 5min pěšky.
Docela příjemně strávené odpoledne.
Všem přejeme spoustu ryb a nenastydněte je tam opravdu zima

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace na ryby

Kapr na stůl