Sobotní výlet k vodě 3.11 2018

Ahoj naše rybářská parto


Tak máme sobotu. 
Co s načatým ránem ?
No nebudu nic lhát na dnešní den jsem se dohodl už ve středu, že bychom mohly vyrazit k vodě.
Vzaly jsme sebou i naše nejmenší děti. Kuba a Karolína. 
Kuba se těšil tak moc že nemohl ani dospat. A Karolína aby mohla jet musela udělat vše do školy, ale také se těšila moc.
Tak a teď nastalo to pravé ráno trochu sychravé a docela teplé na 3. listopadu krasných 9 stupňů v 7 ráno.
Naházely jsme všechny potřebné věci do auta a vyrazily na jeden středočeský revír kousek od města kde se stékají naše dvě největší řeky.
Po příjezdu jsme obhlídly situaci. Docela plno. Našli jsme krásny fleky bez stromu a začaly jsme nosit věci a vybalovat náčiní.
Jirka vytáhl feedera a Kaja také. Já jsem se rozhodl vyzkoušet bič no bez sedačky jsem ho za chvilku schoval a jel také na feedra a střídal jsem boloňku. Kuba mel malí bičík 3m na ouklejky.
Koukáme blíží se k nám rybářská hlídka, vše v pořádku jedem dál.
Děti to na chvilku přestalo bavit nic to nedělalo tak šli prozkoumat okolí. Pomalu to začalo brát cejn, cejn, cejn, ouklej ...
Děti se vrátily z obhlídky revíru a začala ta pořádná chytačka. Jirka zasekl kapra a malý Kuba si ho mohl vytáhnout. Musely jsme ho držet aby nespadl do vody jakou měl kapr sílu. Nakonec kapr skounčil v podběráku a Jirka ho zbavil háčku a začalo focení. Zleva zprava zepředu zezadu.

No a samozřejmě jsem parta chyť a pusť kapr šel zátky do vody.

Den krásně utíkal a pomalu se náš lov blížil ke konci.
Vystřídalo se ještě pár cejnu a plotic.
Děti nakonec opět uchvátil bičík a chytaly pod stromem oukleje a na kusy ryb to nakonec vyhrály.
Den se povedl bylo pěkné a teplé počasí a hlavně jsme byly venku u vody.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace na ryby

Kapr na stůl